Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Wakacje z Biblioteką: Wrocław

Utworzono dnia 10.07.2015

Dnia 6 lipca 2015 roku odbyła się wycieczka do Wrocławia. Wyjazd został zorganizowany w ramach ,,Wakacji z Biblioteką”, których organizatorem była Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Kobylinie oraz Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

W drogę wyruszyliśmy już o godz. 7.00, a głównym celem naszej podróży było Zoo we Wrocławiu. Pogoda nam dopisała, więc z przyjemnością spacerowaliśmy po wrocławskim zoo  i podziwialiśmy różne gatunki egzotycznych zwierząt m.in. żyrafy, zebry, żubry, foki.

Oczywiście najwięcej emocji wzbudziło Afrykarium- unikatowy na skalę światową kompleks przedstawiający zwierzęta związane ze środowiskiem wodnym Czarnego Kontynentu. Liczne akwaria, zbiorniki wodne oraz baseny prezentowały m.in. rafę koralową Morza Czerwonego, hipopotamy oraz ryby słodkowodne jezior Malawi i Tanganiki.

Na terenie ogrodu zoologicznego mogliśmy skorzystać z parku rozrywki- parku linowego.

Zmęczeni i pełni wrażeń wyruszyliśmy na obiad do restauracji ,,Jacek i Agatka”. Korzystając z okazji, iż restauracja mieści się w pobliżu wrocławskiego rynku, wybraliśmy się na mały spacer. W ten upalny dzień miłą atrakcją była fontanna na rynku- oczywiście skorzystaliśmy z mini ,,kąpieli” J

Podczas pobytu we Wrocławiu nie mogło zabraknąć wizyty w restauracji Mc Donald.

No i przyszedł czas na powrót do dom, ale jednogłośnie zdecydowaliśmy, że do Wrocławia jeszcze wrócimy.

Wszystkim osobom, które przyczyniły się do realizacji wycieczki serdecznie dziękujemy !

KATALOG KSIĄŻEK:

Wszystkich: 36074

Pogoda

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.